УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ

 

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки, за умови дотримання встановлених Законом умов і норм.

Умови обміну / повернення товару належної якості

 

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

 

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

- за умови, що він не використовувався;

- за умови, що збережено його товарний вигляд;

- за умови, що збережені його споживчі властивості, упаковка, ярлики, пломби;

- за умови наявності розрахункового документа (чека), виданого продавцем при покупці;

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується в заводській упаковці з ярликами і пломбами. Наявність непошкоджених ярликів і пломб і є вирішальним фактором, що визначає товарний вигляд продукту.

Не використовувався: Вся продукція поставляється в упакованому вигляді, зі стікерами та ярликами. Відсутність цих складових, а також які б то не було, сліди використання товару, можуть стати причиною відмови в поверненні або обмін даного товару.

Ярлики, стікери, розрахункові документи: Даний пункт також частково відноситься до товарного вигляду продукту. У разі втрати розрахункового документа або пошкодження стікерів і цілісності упаковки, наш магазин залишає за собою право відмови в поверненні або обмін продукції належної якості.

Обміну або поверненню підлягають тільки не розпаковані товари. Товари, на яких є сліди розпакування і вторинної упаковки, обміну не підлягають.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості

 

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційної зміни ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Також, відповідно до статті 12 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець бере на себе витрати, пов'язані з транспортуванням товару від покупця продавцю, у разі повернення товару. Однак, вартість доставки від продавця до покупця, при цьому НЕ ВКЛЮЧАЄТЬСЯ в суму цих витрат.

Повний і актуальний текст Закону України "Про захист прав споживачів".